torstai 3. lokakuuta 2013

12. Powderpuff!

Okei yritän ihan oikeesti ryhdistäytyä tän blogin kanssa!

En oo kirjottanut niin pitkään aikaan, että en oo tainnut mainita täällä, että pääsin Powderpuff-joukkueeseen, eli vähän niinkuin tyttöjen versio amerikkalaisesta jalkapallosta. Idea tuli, kun olin nähnyt mainoksia koulun TV:ssä ja halusin lähteä mukaan, mutta en uskaltanut ja eräs tyttö espanjan tunnilta kysyi olenko ilmottautunut. Vastasin sitten, että en ja se sano et mun kannattaisi lähtee mukaan, että se on tosi kivaa. Vastasin siihen sitten, että niin kyllä pitäis. Olin tosi hermostunut mukaan menemisestä, kun en tiedä amerikkalaisesta jalkapallosta mitään ja hyvä kun olin edes koskaan jalkapalloon koskenut. Tuli kuitenkin siinä mieleen lause valmennustilaisuudesta viime toukukuulta; "step out of your comfort zone". Niinpä sitten tein ja nyt on yks ihan mahtava kokemus takana!

Jokaisella luokalla oli oma joukkue ja itse tietenkin olin junioreiden joukkueessa. Meillä oli 4 harjoitukset ennen peliä, joten ei meistä todellakaan mitään ammattilaisia muodostunut, mutta yllätyin kyllä kuinka urheilullisesti lahjakkaita ihmisiä meidän joukkueessa oli. Ja kaikki oli amerikkalaiseen tapaan supermukavia ja hauskoja ja otti mut ja Camillan (brasiliaisen vaihtarin) hyvin mukaan :) Mun pelipaikka oli puolustuksen D-Line, jossa yritän päästä quarterbackiin kiinni ennen kuin se pääsee syöttään palloa tai itse juoksemaan.

Pelit meillä oli maanantaina. Pelit pelattiin meidän koulun isolla jalkapallostadiumilla. Ensimmäinen peli oli Seniors vs. Freshmen ja sitten meidän peli Sophomores vs. Juniors. Pelien voittajat eli Seniorit ja me, juniorit pelasivat "finaalin". Hävittiin finaali 13-14, mutta ei se mitään, kun oli niin huippuhauskaa. Ja tunnelma oli loistava, koska paljon ihmisiä tuli katsomaan ja finaalin aikaan oli jo pimeää ja stadionin valot valaisivat kentän.







Pelien jälkeen menin mun hostlähisukulaisten (onks toi edes oikee sana?) kanssa ulos syömään ja oli niinkuin sanoin, oli oikein onnistunut kokemus ;)

PS. Lisäsin kuvia mun edelliseen postaukseen, käykää kattoon =)

-Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti