torstai 3. lokakuuta 2013

13. Birthday

Eilen, toinen lokakuuta, oli mun synttärit ja täytin siis 17 vuotta. Vietettiin mun syntymäpäiviä parina päivänä. Sunnuntaina oli mun hostsiskon, Perin, 4-vuotissynttärit ja Julie oli mullekin yllätykseksi hankkinut ja kakun ja kaikki lauloi mulle jo silloin. Sain myös lahjaksi Sanderson Spartans T-paidan ja Starbucks-lahjakortin yay! 






Sitten tiistai-iltana, kun oltiin vaan perheen kesken, syötiin lisää kakkua päivällisen jälkeen ja mulle laulettiin ja sain vielä toisen lahjan mun perheeltä. Keskiviikkona menin kouluun ja kun kemian tunnilla mainitsin, että mulla on synttärit koko luokka päätti laulaa mulle, mikä oli toisaalta vähän awkward, mutta toisaalta kivaa :) Sitten mun kemian opettaja, joka on muutenkin tosi tosi kiva, anto mulle synttärilahjaksi Reese's suklaata. Koulun jälkeen tulin kotiin ja lähdettiin Julien kanssa mani- ja pedikyyriin, joissa en oo koskaan ennen ollut. Kauneushoitolassa istuttiin hierontatuoleissa samalla, kun mun kynnet laitettiin, joten ei valittamista. Mentiin myös syömään meksikolaiseen ravintolaan, jossa työntekijät antoi mun pitää sombreroa päässä ja lauloi mulle :D Jotenkin oli hassu viettää synttäreitä, kun on tottunut siihen, että sillon on kylmä ja nyt olikin eilen 30 astetta lämmintä ja sai olla shortseilla ja topilla.


Lauantaina mennään varmaan parin kaverin kanssa päivälliselle juhliin mun synttäreitä, jonka jälkeen mennään homecoming-tansseihin wuhuu! 

-Sanni 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti